ÖĞRENDİKLERİMİZİ PAYLAŞIYORUZ GELSENİZE!


Toplanın 😊 Gün içinde öğrendiğimiz,arkadaşlarımıza da katkı sağlayacağını,onların da dikkatini çekeceğini düşündüğümüz bilgileri tek cümle ile paylaşıyoruz.Tabii bilginin kaynağını da bizimle paylaşmayı unutmayın! Bilmediğimiz ne çok şey varmış diyeceğiz.

Eğlenip öğrenmek için yorumlarda paylaşımlarınızı bekliyoruz.
Haydi başlayalım...

 Ben (Nagihan Salman)  kahve içtiğimizde neden bir süre uykumuzun gelmediğini öğrendim.Kahve,çay gibi içeceklerde bulunan kafeinin beynimizdeki uyku reseptörlerine bağlanabilmesi sebebi ile bu içecekleri tükettiğimizde beynimizin uyku ihtiyacımızı hissetmesine engel oluyormuşuz.
Kaynak
 Sen ne öğrendin?Yorumlara gel.

Necip Fazıl Kısakürek Ortaokulu

İcerikler hakkında yorumda bulunmayı unutma:)

13 yorum:

  1. Ben bugün yazılı olmayan kurallar olduğunu öğrendim mesela örnek bir kural kimin şarjı az ise şarj aletine takma sırası önceliklidir :)
    İkbal Nisa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toplumsal kuralları öğrenmeye devam ediyoruz.Teşekkürler İkbal Nisa:)

      Sil
  2. Ben bugün yazılı olmayan kurallar olduğunu öğrendim mesela bir örnek vereyim kimin şarjı daha az ise şarj aletine takma sırası önceliklidir :)

    YanıtlaSil
  3. Ben bugün yazılı olmayan kurallar olduğunu öğrendim mesela bir örnek vereyim kimin şarjı daha az ise şarj aletine takma sırası önceliklidir :)

    YanıtlaSil
  4. Ben bugün atom'un molekül oluştururken 2 farklı atom'un son yörüngesindeki elektron'ların toplamı 8'e eşit olup daha farklı maddeler oluştuduğunu oğrendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fen bilimleri seviyoruz anlaşılan,ne güzel:)
      Teşekkürler bizimle de paylaştığınız için.

      Sil
  5. Adını,sınıfını ve bilginin kaynağını da ekler misin yorumuna?

    YanıtlaSil
  6. Bencilxe olmayan iyilik yoktur Serkan Akca

    YanıtlaSil
  7. İyili ve bencillik üzerine düşünmeyi zorunlu kılan bir önerme,belki bu konuda yorum yapmak isteyenler çıkabilir:)
    Katkın için teşekkürler Serkan:

    YanıtlaSil
  8. Benim merak ettiğim şu:Sen bunu yeni öğrendiklerinden biri olarak bizimle paylaştın,nedir senin bu önermeyi doğru bulmanı sağlayan örnek/örnekler Serkan??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam ben dizi izliyordum adam bunu dedi sonra düsündum bencilce olmayan 1 örnek bile bulamadım

      Sil
    2. Mantıklı geldigindende paylaştim

      Sil
  9. Teşekkürler canım☺️

    YanıtlaSil